Пловдивчанин с голяма благодарност към общински служител, който му е помогнал
Автор: Адриана Георгиева 15:18 / 06.02.2021Коментари ()8088
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанин се обърна към Plovdiv24.bg, за да изрази благодарност към общински служител, отзовал се на проблем, който никой не пожелал да реши. Публикуваме писмото на Янко Кацаров без редакторска намеса:

"Здравейте редакция !!! Много се надявам да дадете гласност на това писмо , защото ни е българите сме свикнали да мрънкаме за щяло и нещяло, но този път искам чрез Вашата огромна трибуна да изкажа благодарностите си на един общински служител. За какво става въпрос ?

Живеем срещу Захарната фабрика. В момента тук е като бойно поле, заради Водния цикъл. В последните 15-ина години при всеки по голям дъжд нашия блок се наводняваше от подпочвени води. Стартирайки този проект се сетихме , че е редно да коментираме този огромен проблем с ВиК , за да се избегне в бъдеще този ужас. Намерих телефон на шефа на канализации за р-н "Северен" и се обадих на лицето Атанас Борнаров. Същия ни похвали, че точно сега сме се сетили , защото в момента копаели пред блока. Сподели, че по телефона не става и трябва да дойде лично за да види за какво става въпрос. Да ,ама не. От този ден в продължение на 10-ина дни аз му звънях и му оставях гласови съобщение, но на него явно не му пукаше и не вдигаше. Помолих мой комшия да звънне от друг номер и естествено той вдигна и само при споменаването на адреса, каза , че след малко ще звънне и затвори. Естествено, не се обади. Звъняхме му от трети номер , пак вдигна и каза, че е зает. Не знаехме какво да правим. Наясно сме, че сега е момента, но на този служител не му дремеше изобщо. Принудихме се да търсим друг начин. След кратка консултация с техническия на обекта ни беше дадено името Ивайло Сираков. Позвъних му в 11.50 и той каза, че преди малко е бил точно там, но ако се налага пак ще дойде за да се запознае с проблема. Помолих го да се видим след 13.30 и той каза , че ще е там. В 13.32 аз се прибрах от София и с голяма радост констатирах , че г-н Сираков ме чакаше с подробни планове на канализацията / стара и нова /, огледахме и обясних какви са ни страховете. Той заключи , че в бъдеще няма да имаме вече притеснения , защото старата канализация е 50 годишна и с поне 6 пъти по-малък дебит. Честно да Ви кажа , почувствах се европеец. Шеф на такъв мащабен проблем да реагира така светкавично на обикновения човек, а този от ВиК не искам да го коментирам, но ще направя така, че всичките му шефове да разберат какво представлява и да му напомнят , че заплатата му идва от нас данъкоплатците".


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanin-s-golyama-blagodarnost-kum-obshtinski-sluzhitel-koito-mu-e-pomognal-1048067
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.