Премахването на контактната мрежа на тролеите в "Южен" се извършва тайно? | ||||||
| ||||||
Повод за питането в Общинския съвет е случка от 19 май т.г. Тогава е костатирано, че в района на Коматевския възел в посока от бул. "Никола Вапцаров" към централна гара са били блокирани две от лентите на дясното платно заради свалянето на проводници. Оказва се, че още през април в Общината е постъпило уведомление от фирма "Драгиев и ко", че е необходимо да се премахне въздушно-контактната мрежа, тъй като възпрепятства изпълнението на строително-монтажните работи при подмяната на съществуващите водопроводи в участъка бул. "Христо Ботев" - Коматевски транспортен възел - бул. "Александър Стамболийски" - бул. "Копривщица". ОП "Организация и контрол на транспорта" от своя страна е уведомило синдика на "Градски транспорт" АД - Пловдив Николай Митов, за да предприеме действия. След това обаче в ОКТ не е предоставян проект за одобрение за временна организация на движението, съгласуван с "Пътна полиция", и съответно - не е издавано разрешение за временна организация на движението. Общината и общинското предприятие нямат информация какво се случва с демонтираната контактна мрежа, тъй като тя е собственост на "Градски транспорт" АД - Пловдив. Припомняме, че провисването или късането на тролейбусни жици не е необичайно явление в града. Проучване на Plovdiv24.bg установи, че синдикът Николай Митов е наел фирма на Динко от Ямбол да демонтира проводниците. "Градски транспорт" АД - Пловдив е обявено в несъстоятелност и синдикът продава имуществото на дружеството, за да удовлетвори кредиторите. Община Пловдив притежава около 2% от приватизираната преди две десетилетия транспортна фирма. |
Още по темата: | общо новини по темата: 160 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/27 ] следващата страница |