За проблем с непочистени дъждоприемни шахти на бул. "Никола Вапцаров" 3 сигнализира читател | ||||||
| ||||||
"Извадените кофи за задържане на боклуците са там повече от 20 дни, а днес вече бяха поставени до кофите за боклук. Утре вероятно ще са изхвърлени. В тази връзка виждайки снимките и пълните кофи, моля Ви обяснете на обществото тези шахти приличат ли Ви на, цитирам думите Ви "... почистени по график, утвърден от Общината"? Така ли решихте проблема с наводнението на булеварда? Изхвърляйки кофите и вкарвайки всичките боклуци в колектора? На колко още шахти "решихте" проблемите по този начин и дали за тези шахти се плаща регулярно почистване, със съмнително извършване? И един ден, когато се запушат тръбите към колектора и водата отново спре да се отича, как ще решите тогава проблема?!" Веднага след полученото писмо бе установен личен контакт с подателя, коментира директорът на "Чистота" Димитър Георгиев пред Plovdiv24.bg. Към момента на спешната проверка по подадения от гражданина сигнал е констатирано, че дъждоприемните на посочения адрес са почистени. От общинското предприятие напомнят, че дъждоприемните шахти в Пловдив се чистят от КМД съгласно договор, сключен с Община Пловдив след проведена обществена поръчка, като ОП "Чистота" контролира изпълнението на предвидените дейности. Според договора дъждоприемните шахти по всички основни булеварди и улици се почистват всеки месец, а във второстепенните улици и вътрешнокварталните пространства – веднъж на три месеца. В Пловдив има над 20 000 дъждоприемни шахти. Реагира се и на сигнали за запушени шахти, счупени и липсващи капаци, които гражданите могат да подадат на телефон 032/675 817. ОП "Чистота" разпространява чрез медиите и публикува в сайта на предприятието ежеседмичния график за почистване на дъждоприемните шахти. Директорът Димитър Георгиев призовава гражданите да се съобразяват с него и в посочените дни да не паркират автомобили върху шахтите. |