© | | С цялото си портфолио от тестени продукти ще участва марката „Белла" на международния панаир за храни и напитки Аnuga, който се провежда от 10 до 14 октомври в Кьолн, Германия. Асортиментът на марката става все по-богат, а успешната маркетингова стратегия прави бранда още по-силен. При тази динамика българският пазар се оказва тесен за „Белла". Решението е ясно - експанзия на нови пазари, като един от пътищата е участието в световно изложение. Именно то е мястото, където бизнесът се среща лице в лице със своите бъдещи партньори, с иновациите на своите конкуренти и със строгия, но любознателен поглед на крайните си клиенти.
В рамките на 30-тото издание на панаира, където десет силни бранша на хранителната промишленост организират самостоятелни изложения, „Белла" се включи със собствен щанд в сектора на замразените продукти - изложбата Frozen Food.
Още преди да реши да стане изложител на панаира пред марката се очерта експортна година. Първият контейнер с баници „Белла" замина вече за Дубай, където продуктите ще се предлагат в част от най-реномираните хотели. Своите доставки получиха и контрагентите в Молдова и Словения. Предстои навлизане и на австралийския пазар. Плановете на бранда са тази тенденция да продължи. |