Клиентката с изгубения на 1 януари скъп телефон: Падна ми пердето!
Автор: Диана Бикова 09:10 / 08.01.2022Коментари ()68804
©
Снимката е илюстративна
Дамата, която издирва чрез Plovdiv24.bg изгубения на 1 януари скъп телефон, разказа подробности около търсенето му. Публикуваме текста без редакторска намеса:

"Здравейте, с риск да превърна един свой призив в махленска свада, ще разкажа историята за изгубения-откраднат телефон и "милите и отзивчиви" диспечери на "Елма такси" още веднъж. Този път малко по-подробно. 

Час след като аз и съпругът ми се прибрахме вкъщи, аз потърсих телефона си и тогава установих липсата му. Ако някой попита "Защо чак тогава?", не мога да отговоря. Както често обичам да казвам "Така е трябвало да стане!". След като разбрахме, че телефонът е бил изключен (недобронамерено), направихме доста опити да се свържем с диспечер, но линията беше заета. След този емоционален завършек на вечерта, реших да поспя малко и отново позвъних на таксиметровата компания. Този път се свързах. Часът беше около 11.00.

Обясних на диспечерката колко важно е за мен да се свържем с шофьора и клиентите, които непосредствено след нас са се качили в таксито, тъй като телефонът съдържа ценна информация и данни и при опит да бъде отключен ще ги изгубя. Очаквах бързина и съпричастност, но уви. Споделих и намеренията си да подам жалба още в същия ден, при което диспечерката подскочи с думите, че ще навредя на шофьора и трябва първо с него да се разговаря. Съгласих се. Да, обаче те контакт с шофьорите нямали, пък и той сега спял (приблизително около 11:20). И колкото и да ги убеждавах, приключихме разговора с уговорката да се чуем след 20 часа, когато се върне на работа, а аз да не прибързвам с жалбата си.  

Вечерта, след уговорения час, друга диспечерка позвъни и обясни, че са разговаряли с шофьора и при него няма телефон. Настоявах да ме свържат с него, настоявах да се свържат и със следващите клиенти, обяснявах колко ми е важно съдържанието на устройството, а в отговор получих: "Да си си го пазила! Пускай си жалба". Е да, това е така, но може да се случи на всеки.  И в този момент "пердето и на мен ми падна“ и казах, че в жалбата ми ще подчертая и отказа им за съдействие. Разговорът приключи с нещо от сорта на "Ама яяяя..." от страна на диспечерката. 

Ето затова ги намирам за груби и неотзивчиви, намирам ги и още за несъстрадателни и бездушни, отегчени от работата си, а може би и от нещо друго. Преди всичко трябва да бъдем хора.

Впоследствие подадохме жалба и позвънихме в офиса на "Елма такси". Там ни обърнаха и необходимото внимание и ни свързаха лично с шофьора, който също се оказа много разбран и беше готов да помогне с каквото може. Само да вметна, по неговите думи, той е работил до 12.00 часа на обяд на 1 януари.

В заключение искам да добавя, че аз в нито един от разговорите ми с диспечерките не съм отправяла заплахи, освен, ако не намират намерението ми да подам жалба  и да се свържа с вашата медия за такива. Реплики от сорта на "Ти знаеш ли кой съм аз" и пр. не са мои  и в нито един от разговорите не съм ги употребявала. Всеки е някой, но в ситуацията не мисля, че има някакво значение. Да, и аз наруших добрия тон, в резултат от тяхното отношение и моето разочарование, но нищо повече."


Още по темата: общо новини по темата: 266
13.12.2023 »
30.12.2022 »
28.12.2022 »
27.12.2022 »
24.12.2022 »
23.12.2022 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klientkata-s-izgubeniya-na-1-yanuari-skup-telefon-Padna-mi-perdeto-1187634
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.