Важни промени в работата на администрацията в община Пловдив! Ще работят дистанционно
Автор: Силвия Станева 19:02 / 12.01.2022Коментари ()4740
© Plovdiv24.bg
Предоставянето на услуги не се преустановява. Гражданите ще се обслужват при строго спазване на противоепидемичните мерки, след като днес кметът Здравко Димитров съобщи, че 17 души от администрацията на Община Пловдив са с COVID-19.

Във връзка с промяна в епидемичната обстановка, свързана с COVID-19 в община Пловдив и високия ръст на заболеваемост се въвеждат мерки и действия, свързани с опазване здравето на служителите в администрацията и гражданите, посещаващи сградите на общината. Заповедта на кмета Здравко Димитров влиза в сила от утре, 13 януари и ще важи до 31 март 2022 година.

В заповедта се ограничава достъпът на външни лица в сградите. Изключение правят звената за административно обслужване, където допускането на граждани ще става при строго спазване на противоепидемичните мерки в следните сгради:

· Площад  "Централен“  №1 - деловодство, отдел ГРАО, фронт офис на дирекция "Общинска собственост“

· Сграда на пл. "Стефан Стамболов“ № 1 - деловодство и каса на дирекция "Счетоводство“.

· Дирекция "Местни данъци и такси" на  ул."Радецки" №18А.


Още по темата: общо новини по темата: 17212
06.03.2025 »
05.03.2025 »
05.03.2025 »
27.02.2025 »
27.02.2025 »
26.02.2025 »
предишна страница [ 1/2869 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Vazhni-promeni-v-rabotata-na-administraciyata-v-obshtina-Plovdiv-Shte-rabotyat-distancionno-1190813
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.