Пловдив се опита да привлече туристи от целия свят на изложение в Лондон | ||||||
| ||||||
Голям интерес и сред туроператорите, и сред чуждестранните медии, предизвикал докладът й за културно-историческия туризъм на древния град и новите възможности. "Интересуваха се от всичко, свързано с Пловдив. Оказа се, че туристическите агенции вече знаят за новото пловдивско летище, задаваха много въпроси, свързани с него и с възможностите за конгресен туризъм", коментира тя пред журналисти. Самостоятелното представяне на Пловдив с делегация от четирима души в рамките на българската програма било по настояване на Съвета по туризъм. "Вложените 9 хиляди лева е инвестиция, която съвсем скоро ще се възвърне многократно. Пловдив трябва да инвестира в своя рекламен образ пред света, за да привлича туристите, които заслужава", смята Гогова. |