"Кралят" на нискотарифните авиокомпании сложи край на евтините билети | ||||||
| ||||||
"Наистина евтините ни промоционални тарифи - билетите по 1 евро, по 0,99 евро, дори билетите по 9,99 евро - мисля, че няма да ги видите в близките години", отсече О'Лиъри. Той не се плаши от това решение. Според него хората ще продължават да пътуват често със самолет, но ще бъдат много по-внимателни за цените, така че ще избират лоукост авиокомпании вместо традиционните авиопревозвачи. "Райънеър" се наложи в Европа благодарение на много агресивния си модел, предлагайки изключително ниски цени за относително кратки пътувания. След ирландската група се нароиха множество други нискотарифни въздушни превозвачи като "ИзиДжет" (EasyJet) и "УизЕър"(Wizz Air). След катастрофалната за авиационния сектор пандемия, трафикът се възобнови с още по-голяма сила, което позволи на "Райънеър" да отчете печалба от 170 милиона евро след данъци за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 милиона година по-рано. |