БТК се защити: Здравният център не си бе плащал от три месеца
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:09 / 04.02.2010Коментари ()1427
Българската телекомуникационна компания, която вчера бе обвинена от здравен център, че е спряла неправомерно стационарните телефони, се защити от обвиненията. По данните, предоставени от Vivacom, спрените телефони се водят на фирма "Булроз" с материално отговорно лице Соня Гарабитова и не са плащани в продължение на три месеца. След това те са били спряни поради просрочени задължения. Пълната сума, която фирмата дължала на телекома е била платена на 2 февруари и телефоните са пуснати по съответния ред.

От телекома съобщиха, че нямат интерес да саботират "треньора по отслабване" и стратегическите планове на компанията не включват навлизане на пазара на здравни и козметични процедури, което да предизвика подобна агресивна политика в тази посока.

Според общите условия на договора между телекома и абонатите, компанията има право да изключва постовете на неизправните абонати след изтичане на календарния месец, в който трябва да се извърши плащането за ползваните услуги. Ако абонатът не заплати задълженията до края на следващия календарен месец, телефонният пост може да бъде закрит, а след заплащането на сметките открит отново, уточниха от дружеството.



Още по темата: общо новини по темата: 1
03.02.2010 »

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/BTK-se-zashtiti-Zdravniyat-centur-ne-si-be-plashtal-ot-tri-meseca-136577
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.