Много ядосан пловдивчанин сподели до болка познат казус
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:48 / 15.10.2022Коментари ()7550
©
Архив
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията, за да обясни и сподели поредния проблем, на който се е натъкнал с градския транспорт на Пловдив. Даваме му думата:

За пореден път разписанието и обслужването на линия 113 показаха неадекватността си. Днес чаках автобуса на спирка номер 401 на бул. “Васил Априлов". Зарадвах се като видях на виртуалното табло 3 минути оставащи до пристигането на автобуса. Но уви, скоро свърши радостта ми, защото се показа едно малко щъркелче с номер 113, което обаче караше в средното платно. 

Подмина спирката без да спира, но явно имаше слизащи и след спирката рязко мина в дясното платно почти до бензиностанция “Газпром". Спря и тръгна без да вземе хора. Не стига, че разписанието е 20 минути на тази линия, а на всичкото отгоре прескачат и спирки, защото са претъпкани с ученици от и за Английската гимназия. Обаче ние нямаме вина за тази претъпканост и малко автобуси. Писал съм много пъти и на “Автотранс Чолаков" и на община Пловдив, но няма резултат. Мълчание. Искам ако може чрез Вашата медия да попитам отново “Автотранс Чолаков", както и Община Пловдив: кога мислят да оправят проблема с тази линия - да сгъстят разписанието, или да пуснат по-големи автобуси. Ако “Автотранс Чолаков" не може да се справи с обслужването, да я дават тогава на Петко Ангелов - той поне си спазва разписанията и автобусите са му чисти и поддържани. Но сегашната ситуация с малък и мръсен претъпкан щъркел на 20 минути не е адекватно обслужване изобщо особено в час пик!!!

Един много ядосан пловдивчанин.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Mnogo-yadosan-plovdivchanin-spodeli-do-bolka-poznat-kazus-1428572
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.