Осигуряват достъп на пловдивчани до бързо дистанционно обслужване
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:21 / 27.04.2010Коментари ()1216
© Plovdiv24.bg
В края на октомври или най-късно в самото начало на ноември всеки пловдивчанин ще може да заявява желаните услуги към общината и районните администрации без да се разкарва до там, а от своя офис или дори от дома си. Това ще стане възможно благодарение на интегрираната информационна система, която вече се внедрява по спечелен от общината проект по Оперативна програма „Административен капацитет" с партньорството на министерството на регионалното развитие и благоустройството, чието представяне се състоя днес, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

Стойността на проекта е 852 хиляди лева, а срокът за стартиралото вече изпълнение е 16 месеца.

Своите заявки гражданите ще могат да дават чрез електронен подпис. Тъй като обаче той все още не е масово разпространен, се предвиждат и други два варианта - чрез ЕГН или регистрация на потребителите, след което в най-близкото деловодство всеки може да получи своята парола за достъп до системата.

Целта на проекта е да се повиши бързината и качеството на заявените административни услуги, да се постигне пълно проследяване на движението на документите. Същевременно работата на общинските служители ще бъде ускорена, а обслужването на гражданите изцяло ще подобри своето качество.


(C) ПОТВ


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Osiguryavat-dostup-na-plovdivchani-do-burzo-distancionno-obsluzhvane-159086
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.