Слави Трифонов: Не е проблем, че социологическите агенции бъркат. Проблемът е, че бъркат целенасочено | ||||||
| ||||||
"Не е проблемът в това, че социологическите агенции бъркат. Проблемът е, че бъркат целенасочено. В услуга на този или онзи. Този, който плаща или онзи, на когото симпатизират. Не съм си позволявал досега да ги коментирам, защото всеки път съм си казвал: "Това не е важно. Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!“. Само че, когато някой прекалява, винаги трябва да получава урок и да има справедливост. И сега ще ви дам факти, за да видите как стоят нещата и каква е истината: Преди изборите за 45-ия парламент, според "Маркет линкс“, за партия "Има такъв народ" ще гласуват 11,7%, а според "Алфа рисърч“ за нас ще гласуват 12.7%. А реалността е следната: На изборите за 45-ия парламент за "Има такъв народ“ гласуваха 17.66 %. Тоест, разлика от 5-6 процента. Какво са 5-6 процента разлика за една уважавана социологическа агенция? Нищо. Голям праз! Казали нещо- не познали. Нали ще има следващи избори. И на следващите избори "Маркет линкс“ ни дава 18.8%, а "Алфа рисърч“ -18.2%. А ние правим- 24.08% - пак 6 процента разлика. Затова, когато ние решихме да направим социология, сключихме договор с третата социологическа агенция в света "Ипсос“, която между другото прави социологическите проучвания за изборите във Франция, Америка, Канада, Германия и редица други страни. "Ипсос“ ни дава 8,5%. Ако въобще вярвате на социологически агенции, вие ще решите на кого да вярвате. Толкова за социологията. Всички реакции: 2,2 хил.2,2 хил. |
Още по темата: | общо новини по темата: 818 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/137 ] следващата страница |