Необходимо е развитие на интернет рекламата на туризма, според експерт | ||||||
| ||||||
На практика печатната реклама съществува у нас под формата на много красиви дипляни и брошури, но в интернет пространството "нещата не стоят много добре", смята Мария Асенова. Тя сподели впечатление, че повечето фирми в България се ориентират към собствени сайтове, които обаче веднъж създадени, не се актуализират. Освен това много от създадените резервационни системи в интернет се бият по между си, затова има още много какво да се направи за рекламата на българския туризъм в режим онлайн, каза Асенова. Тя отбеляза също, че напоследък са наблюдава напредък в развитието на радио-рекламата на български туристически продукти, но при телевизионната реклама, тя се ползва с неголямо доверие сред българските потребители. Като допълнение на това телевизионната реклама е доста скъпа, а българският туристически сектор се реализира от средни, малки, дори микро фирми, коментира Мария Асенова, затова рекламата по телевизията е по-трудно постижима. Източник: Агенция "Фокус" |