Нов удар по джоба: Цакат ни с такса опаковка | ||||||
| ||||||
Въпросната сума за опаковка е описана в сметката и е обяснено, че парите от нея отиват за покриване на разходите за материали и труда на складовите работници. Със звезда обаче изрично е упоменато, че таксата важи само за поръчки на стойност под 30 лева. По желание срещу 2 лева може да поръчате продукта в екологична опаковка. Също като опция е дадена такса приоритетно обработване в размер на 5,90 лв., с което си гарантирате, че ще им бъде намалено времето за получаване на поръчката. Срещу 3 лева потребителят си гарантира получаването на продукта, в случай на проблем с куриерската фирма търговецът подава оплакване и изпраща отново стоката. За куриерската услуга таксата е 6 лева. Така за чехли от 18,90 лева, ако се включат всички допълнителни услуги, ще трябва да доплатите 21 лева. Безплатна е доставката, но само при поръчки за по-големи суми, в случая над 90 лева. Други онлайн магазини пък изискват поръчки над 100 и дори 150 лева, за да не ни взимат пари за транспортирането. Допълнителни такси прилагат някои търговци и за плащане в брой. Например за наложен платеж, тоест при получаване на стоката таксата е 3 лева. Ако парите се превеждат с карта или банков превод, е безплатно. Сред неудобствата при пазаруване от някои онлайн търговци е още, че потребителите трябва да поемат разходите за връщане или замяна на продукт. В някои случаи доставката и връщането е на цената на самата поръчана стока. |