"Лидл" помогна на предприятие от Пловдивско да възроди на пазара истинското сирене "Дунавия" | ||||||
| ||||||
Новата високотехнологична линия стартира благодарение на съвместното партньорство с Лидл България. Това е само един от успехите и добрите резултати, които компанията постига, след като стартира съвместната си работа с веригата. Производството на сирене "Дунавия" стартира в края на 70-те и се развива активно през 80-те години на миналия век. За кратко време успява да се наложи като предпочитан и обичан продукт на пазара. След 1989 г. производството постепенно замира – до миналата година, когато "Ненко Трифонов фуудс" възражда сирене “Дунавия“ и започва да го произвежда изцяло по оригиналната технология. Това става само от свежо мляко чрез традиционния метод "ултра филтрация". По този начин се усвояват всички полезни суроватъчни белтъци, които в "Дунавия“ са повече, отколкото в традиционното бяло саламурено сирене. От началото на май 2023 г. "Дунавия“ се предлага и в магазините на Lidl под собствената марка "Родна стряха“. "Решението за инвестицията в производството на сирене "Дунавия“ взехме благодарение на твърдия ангажимент на Lidl към новия продукт. Тази сигурност и добрите финансови показатели, които успяваме да постигнем с тях като най-големия ни клиент, ни помогнаха да осигурим нужното финансиране и да стартираме новото производство,“ казва Наско Тачев, директор "Бизнес развитие" на “Ненко Трифонов Фуудс". “Бизнесът с Lidl е коректен, предвидим и прозрачен. Откакто работим с веригата, само за една година успяхме да увеличим оборота си със 70%, а през следващите 4 години да го удвоим,“ допълва Наско Тачев. “Ненко Трифонов Фуудс е една от близо 250-те български компании, които са наши доставчици и партньори. Заедно с тях развиваме дългосрочни и устойчиви партньорства, помагаме им да разширяват производството, да инвестират в модернизация и да се развиват. Така до крайния клиент достигат по-качествени, изгодни и обичани български продукти, каквото е и сирене "Дунавия“. В това виждаме нашия принос към родните производители, който ние наричаме Ефектът Lidl. Затова и ще продължим да показваме добрите примери и да разказваме успешните истории на нашите български партньори," заяви Теодор Александров, ръководител “Стоково снабдяване" в Лидл България. Млекопреработвателното предприятие “Ненко Трифонов Фуудс" произвежда млечни продукти с марката “Ведраре", като освен това разполагат и със собствена ферма, която осигурява голяма част от млякото. По този начин компанията затваря производствения цикъл на продукта, което допълнително носи гаранции за произхода на суровините и подобрява качеството на крайния продукт. Продукти от фермата на “Ненко Трифонов Фуудс" в Lidl са под собствената марка на веригата "Родна стряха“ – кашкавал от краве мляко, сирене смес от краве и биволско мляко, краве кисело мляко 4% и др. Освен тях компанията произвежда за Lidl и млечни продукти "Родна стряха“ като краве, овче и козе кисело мляко, козе и овче сирене, както и продукти по БДС – бяло саламурено сирене и кашкавал от краве мляко. |