От ресторант в "Капана" обясниха защо не са пуснали четирима на маса за шестима, извиниха се | ||||||
| ||||||
"Забавянето" в ресторанти с авторска кухня зависи преди всичко от сложността на рецептата на храната и това клиентите го знаят отлично. Политиката на нашия ресторант за местата е и световно общоприетата - на масите да се настаняват максимален брой клиенти, с оглед да се получи оптимално заемане спрямо търсенето. В цитирания от Вас случай на клиента ни е предложена друга маса, след като става ясно че, те са двама - евентуално трима, а искат да седнат на шестица (всъщност клиентите са били четирима, а не двама или трима - бележка на автора). Мотивът не е толкова елементарно финансов, както се твърди, защото на всеки е ясно, че двама човека могат да похарчат повече от шест човека. Мотивът е, че шестима гости не могат да седнат на двойка. Клиентът не е искал да изчака и така се е родил гневният му статус. Това надали е достатъчен повод да се словоблудства, обобщава и да се стига до бомбастичната теза, че "Капана" е "клоака", което е тежка обида за всички пловдивчани и многобройните любители на "Капана" от цял свят. Сигурно могат да се намерят и чисто конкурентни бизнес мотиви за очернянето на "ресторантьорите в "Капана" и като разбираме, но не одобряваме, че използването на подобни думи и похвати са заемки от черния пиар и целят "фейк" заостряне на читателския интерес, използваме възможността да се извиним за отрицателните емоции на клиента и да го поканим, както и Вас, на чаша отлично вино, хубава храна и джаз на живо в неповторимата атмосфера на "Капана", за да се убедите, че нашият и много други ресторанти там са новото и привлекателното лице на Капана и Пловдив. Със съзнанието, че сме далеч от най-високите стандарти, към които се стремим и за които ежедневно ни вдъхновяват нашите клиенти С уважение към уважавана медия: Шеф Румен Москов ресторант Coupon - "Капана" |