Пловдивчани: Дано можем довечера да си пуснем малко климатик или вентилаторче
Автор: ИА Фокус 16:25 / 25.07.2023Коментари ()3930
©
Читатели на Plovdiv24.bg подадоха сигнал до редакцията ни за ежедневно прекъсване на електрозахранването в продължение на повече от седмица в района на улица "Младежка". Те се оплакват и от обслужването на отговорната компания EVN, като казват, че от фирмата не отговарят на обажданията им.

Ето и малко повече информация от един жителите в района:

"Живущите в района на ул. "Младежка" от седмица, та дори и повече, сме подложени на прекъсване на електрозахранването всяка вечер /има май и вечер като изключение/. Та ако може някой да ни отговори, каква е причината, ама да не ми се оправдават с жегите, че то и зимата хората включват уреди като климатик и т.н. или просто ни напомнят, че е време да си понакупим и да си сменим някои електроуреди вкъщи, като хладилник, телевизор, лаптоп, щото и те не се знае колко ще издържат на този режим има ток, няма ток.

Благодаря Ви за вниманието и дано получим поне някакъв отговор. И дано да можем довечера да си пуснем малко климатик или вентилаторче, макар че вече трябва да свикваме и без такива екстри може би".

От Plovdiv24.bg се свързахме с EVN, за да установим какъв е проблемът и да видим дали тази вечер жителите в околността ще могат отново да се порадват на екстри като "климатик или вентилаторче", както каза уважаемият читател.

Ето я и причината за аварията: "Аварията е по подземна кабелна линия, която е била локализирана своевремнно с помощта на специална техника, така наречената кабелна лаборатория, с цел именно още по-бързото локализиране", уточниха от електрорапределителното дружество.

На въпроса до колко време ще бъде оправена аварията, не получихме конкретен отговор, а по-скоро заобиколки от незнание.

"Винаги, когато има някъде прекъсване, сме с повишена готовност за подобни аварии, за да можем да реагираме своевременно. В случай че има някъде повреда нашите колеги са на място да реагират, имаме и допълнителни екипи на място".

По отношение на продължителното невдигане от страна на компанията Косев разказва: "Тъй като в един кратък момент доста хора искат да се свържат с телефонния център, няма как абсолютно всички, веднага се прави съответно автоматично информация в телефонния център за това, хората да знаят, че има авария и се работи по нея. Така, че дори и някой да не успее да се свърже, повредата ни е известна, колегите работят". 

Все пак Косев уверява, че дори и да има някъде прекъсване, вече се работи с техника и екипи са на местоположението.

Велизара Ангелова


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchani-Dano-mozhem-dovechera-da-si-pusnem-malko-klimatik-ili-ventilatorche-1765042
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.