Revolut пуска нови услуги | ||||||
| ||||||
Еднорогът в дигиталното банкиране и разплащания твърди, че ще започне да предлага електронни SIM карти (eSIM) още тази седмица. Плановете ще започнат да се предлагат през следващите дни. Клиентите на основната услуга на Revolut без абонамент могат да получат стандартен план за eSIМ, с който ще могат да зареждат мобилна услуга, когато им е необходимо. Например, ако потребител на Revolut пристигне на летище и изчерпа данните от доставчика си, той може да добави мобилни данни през приложението. Клиентите на премиум пакета Ultra ще получават 3GB данни, които да ползват по целия свят, като той ще се подновява всеки месец. Това означава, че потребителите няма да се притесняват от неочаквани такси в роуминг. Използване на мобилни данни Разходите за използване на мобилни данни в чужбина се увеличиха за британците през последните години. Няколко мобилни оператора, включително BT, Vodafone и Three, въведоха отново такси за роуминг, след като Великобритания напусна Европейския съюз. Преди това британците можеха да пътуват из ЕС без такси за роуминг. Междувременно повечето мобилни оператори не включват безплатни данни в страни извън ЕС като част от стандартните си планове. Потребителите на Revolut без Ultra абонамент могат да получат първоначална оферта от 100 MB безплатни данни, ако се включат преди 1 май. Офертата е валидна 7 дни. Revolut си партнира с британския мобилен оператор 1Global, преди известен като Truphone, за пускането на своите eSIM. Тара Масуди, генерален мениджър на премиум продуктите на Revolut, твърди, че решението на компанията да пусне електронни SIM карти е свързано с плановете на компанията да се превърне в по-всеобхватно "суперприложение“ с услуги, обхващащи банкови сметки, обмяна на валута, застраховки, туристически резервации и други. Нашата амбиция е да бъдем финансовото суперприложение“, коментира Масуди пред CNBC. Пускането на телефонни планове е непопулярна стъпка за финтех компания. Това е доста ключово в случая на Revolut. Компанията, която достигна оценка от 33 милиарда долара през 2022 г., се опитва да получи по-голяма база от лоялни потребители и да разшири линията си от платени абонаменти, за да разнообрази приходите. За това се нуждае от клиенти, които го използват по-скоро като постоянен доставчик на банкиране, а не като допълнителна сметка, която се използва само по време на ваканции, информира economic.bg. |