Пълен обрат със сервиза и недоволната клиентка! | ||||||
| ||||||
Нямах желание да влизам в обяснителен режим, но след публикациите от некоректен клиент в медиите и социалните мрежи се налага да дам реална информация за случая. Изпращам снимки на фара, за който тя твърди, че е "поправен" от неин приятел за 10 минути, само със свързване на външна букса. Стойността на фара е много по- малка от това, което тя казва. Във връзка с другите твърдения, които е засегнала: Никой не е работил 26 часа, защото работният ден е само 8 часа. Колата е оставена на 13.05.2024г. по обяд и е взета на 14.05.2024г. пак по обяд. Споменала е цена от 581 лв., за което и е издадена фактура с № 3682 /14.05.2024г., с прикрепен касов бон. От написана фактура се вижда, че към тази цена тя не упоменала - демонтаж фарове и решетка, задни стопове и ремонт. Публикувам и снимка на приемо-предавателния протокол, подписан лично от нея и часа, в който си взема автомобила. От протокола се вижда, че тя няма никакви претенции за ремонта и стойността на същия. След обиди и заплахи от нейна страна към личността ми, уронване на професионализма ми и че "ще си намеря майстора“, бях принуден да се обърна към органите на реда, за да се спре агресията от нейна страна. И в заключение, да е жива и здрава, всеки има право на мнение и позиция, но когато те са неоснователни, е чиста злоба и заяждане. P.S.: Думите ми могат да бъдат потвърдени от други клиенти на сервиза и от полицаите, присъствали на случката. |