Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон?
Автор: ИА Фокус 13:50 / 17.06.2024Коментари ()2319
©
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.

Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.

"Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите", каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.

Според него тя ще е "лекарство за нелоялната конкуренция".

"Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят", отбеляза той пред NOVA NEWS.


Още по темата: общо новини по темата: 1073
10.10.2024 »
30.09.2024 »
28.09.2024 »
27.09.2024 »
25.09.2024 »
24.09.2024 »
предишна страница [ 1/179 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Mozhe-li-da-ne-plashtame-ako-ne-poluchim-kasov-bon-2154851
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.