Липсват тоалетни за клиенти в Лидъл
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:04 / 05.01.2011Коментари ()26079
© Impact Press Group
Репортерската проверка на Plovdiv24.bg по повод сигнал на наш читател за липса на тоалетна за клиенти в голям Пловдивски хипермаркет установи, че действително такива няма. При запитване в Дирекция "Здравен контрол" в РИОКОЗ Пловдив, шефката на отдела д-р Рангелова каза, че за магазини за хранителни стоки, в които няма заведение за обществено хранене, независимо от големината им не е задължителна тоалетната за посетители. Наличието на такава в някои от големите магазини е по желание на собствениците им.

Заместник-управителят на Лидъл, където липсват въпросните тоалетни, поясни пред репортер на Plovdiv24.bg, че фирмената политика на магазина е да няма шкафчета за личен багаж и тоалетна за клиенти. "Имаме над 9 000 магазина в цяла Европа и така стоят нещата във всички наши обекти. Това не е заведение, тук просто идваш, пазаруваш и си отиваш. Отделни са случаите, в които при спешност от страна на клиенти - бременни, възрастни хора и малки деца човек от персонала на магазина ги придружава до служебната тоалетна".

Ние питаме: А какво да правят хората, които не влизат в тези категории? Нека не изпадаме в положението да се облекчаваме на първото възможно място навън. Може би трябва да селектираме предварително местата за пазаруване според най-елементарните хигиенни условия, които предлагат! Така или иначе въпросните хипермаркети растат като гъби, така че изборът ни е прекалено достатъчен.



Още по темата: общо новини по темата: 16
21.12.2018 »
18.11.2017 »
11.07.2017 »
04.01.2011 »
12.12.2010 »
07.12.2010 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Lipsvat-toaletni-za-klienti-v-Lidul-219357
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.