Читател: Нова мода в градския транспорт на Пловдив | ||||||
| ||||||
Така читател на Plovdiv24.bg започва разказа си. И продължава: "Само преди дни слушах с удоволствие господин кмета Костадин Димитров, който обясняваше как ще се вземат мерки в тази насока и градският транспорт ще стане удобен за жителите на града. За съжаление думите на градоначалника се оказаха класическа "пунта - мара" и въпреки заплахите за прекратяване на договори, явно някои от транспортните фирми не го взимат на сериозно и си правят каквото поискат. Прескачам 15-минутното чакане на автобус, което е нещо съвсем "нормално" в летния сезон. След дългото чакане на новата "спирка" срещу Събота пазара (която няма нищо общо със спирка), пристигна автобус по линия 11 - рег. номер РВ4261. С оглед голямото чакане съвсем логично автобусът беше пълен, липсваше кондуктор и плащането ставаше при шофьора. Тъй като днес е доста студено с ниски температури за месец август, сутринта беше подходящо да се ходи с дълъг ръкав и "резонно" в автобуса не беше пуснат климатикът. Опитите да се отворят прозорците също бяха неуспешни и пътуването беше доста приятно като за начало на седмицата. Върхът на сладоледа настъпи след слизането от надлез "Родопи" - шофьорът реши да се смили над пътниците и взе гениално решение - пътуването продължи с отворени врати. Преминаването през Сточна гара беше с широко отворени врати, което доведе до учудени и смаяни погледи на шофьори и пешеходци. Явно шофьорът се усети, че решението не е от най-добрите и на спирката преди Тримонциум затвори портите. Искрено се надявам кметът на Пловдив - господин Костадин Димитров да вземе нужните мерки и наистина градският транспорт да подхожда на втория по големина град, а не да прилича на африкански превоз на туристи по без това пълните с дупки улици". |
Още по темата: | общо новини по темата: 1112 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |