Какво ни дразни в услугата на таксиметровите шофьори? | ||||||
| ||||||
1. Слушат музика от конкретен жанр Една от най-честите грешки на таксиметровите шофьори е пускането на музика от определен жанр, която клиентът може да не хареса. Няма да даваме примери, но неподходящата станция и високата сила на звука определено са предпоставка да раздразнят клиента, ако някой въобще се вълнува от това. В идеалния случай шофьорът би следвало да се придържа към неутрални и ненатрапчиви жанрове или радиостанции. Това е прост жест на внимание, който показва уважение към клиента. 2. Климатикът е табу през лятото Това да се возиш в климатизирано такси през лятото в България си е чиста проба джакпот през лятото. Икономията на всяка капка бензин и/или газ кара шофьорите да карат само на отворени прозорци, поне голяма част от тях. Но пътникът си плаща за услугата и не се интересува от терзанията на таксиметраджията, нали. Климатикът не е лукс, а необходим компонент за комфорта. Казваме го на хората, които ги касае, макар да сме наясно, че това са пожелателни слова. 3. Парното харчи гориво, затова не се ползва през зимата Същото като климатикът през лятото, само че икономии от парно през зимата. Студеното купе не е оферта за никой, да не говорим за леко облечени дами, тръгнали на клуб в петък или събота. Шофьорите понякога смятат, че топло яке и гореща напитка са всичко, от което се нуждаят, за да се чувстват добре на работното си място. Но липсата на топлина си е проблем, пише carmarket.bg. 4. Говорене по телефона Друга често срещана грешка на таксиметровите шофьори е говоренето по телефона по време на шофиране. Дори да се използва hands free слушалки, разговорът с колеги или диспечерката си е досада от всяка гледна точка. А е и проява на неуважение. Да не говорим, че дългите разговори на водача може (и са) да са особено отегчителни за пътника, който иска да се вози в тишина и не иска да слуша драмите на други. 5. Да разкажеш за 15 минути собственото си битие Това вероятно е най-дразнещото, особено в 4-5 ч сутринта, когато пътуваш за летището, а шофьорът иска на всяка цена да завърже разговор, да им разкаже живота си, да им обясни политиката и други свои виждания за живота, които никой пътник не го интересуват. Който се потруди да снижи този опит за "убиване" на времето ще се радва на уважение от страна на пътниците. |