Японците се интересуват от винен туризъм в Пловдив и околността | ||||||
| ||||||
Японците се интересуват още какво могат да посетят в Пловдив, колко дни като престой могат да останат и какво могат да видят", съобщи още Йорданова. По думите и, през настоящата година изложението е било фокусирано изключително върху японския туристически пазар. "В него участваха освен България, чрез Министерството на туризма, и служители от над 150 държави и региони. Самият формат предоставя една отлична възможност за реклама на туристическите дестинации и продукти, обмен на опит с колеги, работа в екип. За туроператорите е една добра възможност за директно договаряне и за продажби. Участието на Пловдив в това международно изложение имаше за цел да популяризира града ни като привлекателна туристическа дестинация за японските туристи. Сега, като четвърта по големина икономика в света, мисля, че Япония си е стратегически пазар в сферата на туризма и не само за България", каза още Юлиана Йорданова. Според нея Япония отдавна познава страната ни чрез символи като киселото мляко, розовото масло, както и чрез популярната фигура Котоошу. "Но нашата идея беше да насочим вниманието към културно-историческото наследство и възможности за винен туризъм в Пловдив и региона". |
Още по темата: | общо новини по темата: 196 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/33 ] следващата страница |