Бутикови серии вина пускат български изби за "Винария 2011" | ||||||
| ||||||
Като световна новост е представено червеното сухо вино "Хипноза мерло резерва" на "Логодаж". То е направено от най-доброто грозде на едно единствено, селектирано лозе в региона на Мелник, с контролиран добив, зрялост и качество на плода, при пълен технологичен контрол на отглеждането, обясняват производителите. В лимитирана серия от 5000 бутилки пуска своето "Шато Дионис - каберне совиньон" фирма "Вини". Гроздето е брано от 100-годишно лозе, а напитката е отлежавала в дъбови бъчви по класическа технология. Всяка бутилка е с индивидуален номер и има сертификат за качество. Новост за българския пазар е виното совиньон блан с аромат на пъпеш, трева и свеж лайм. Това е елегантен совиньон направен с остроумие и стил, който си подхожда идеално с морски дарове и сладкиши, казват майсторите от винарска изба "Брестовица" на кооперация "Нов живот". В изискан стил вече е и известната водка "Флирт" на "Винпром Пещера". Бутилката и етикетът имат нов дизайн, разработен от известна дизайнерска агенция. С нова, разчупена визия, модерен етикет и уникална капачка са и други две напитки на компанията - мастика и мента "Пещера", които също ще бъдат показани на "Винария 2011". След успешен дебют на чуждестранния пазар сега и у нас ще бъдат предложени вината с марка "Jazz" - мерло, пино ноар, каберне совиньон, совиньон бран и гевюрцтраминер, на "Панда инвест". В синхрон с тенденцията да се предлагат вина в лимитирани серии е експозицията на българската фирма "Дилком", включваща цветни принтери за печат на етикети с висока резолюция и малки тиражи. Тези принтери са новост у нас. Посетителите специалисти ще могат да видят на "Винария 2011" и технологията "Делтекс", която е най-модерната и ефективна за създаване на нови лозя, овощни градини и оранжерии. При нея стоманената тел се заменя с полиестерен кабел, който е 2.5 пъти по-здрав и 10 пъти по-лек, с гарантирана трайност 35 години. Представя я българският клон на "Франс Интернасионал Агро Алимантер". Хранителни продукти и деликатеси, които се съчетават с новите висококачествени напитки на българските производители, ще бъдат експонирани по щандовете на изложбата "Фудтех 2011". Тя се провежда за първи път паралелно с "Винария" като част от промените в програмата на Международен панаир Пловдив, целящи да се създадат по-модерни условия за бизнес в националния изложбен център. |
Още по темата: | общо новини по темата: 8 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |