Първи реални стъпки за дигитализация в община Пловдив | ||||||
| ||||||
Поръчката ще се изпълнява на два етапа. В първия ще се изработи ГИС за сферата на устройство на територията (ТСУ). Тук са включени няколко дейности - аналитична - бизнес и технически анализ за допълнително установяване на нужните функционалности на ГИС за различните административни структури; осигуряване на информационна инфраструктура; разработка и внедряване на ГИС платформа за визуализация и анализ на данни - осигуряване и разработване на необходимите функционалности и интеграция с други системи; дигитализация и миграция на данни и създаване на стандарт на данните; обучения на служителите за използване на системата, внедряване и обучения на служителите за работа с ГИС софтуер и създаване на наръчник за използване на ГИС за определени ключови административни процеси. Изпълнителят ще има ангажимент за поддръжката и гаранционното обслужване на системата. Във втория етап ще се създаде и приобщи ГИС за останалите административни звена на община Пловдив. Преки ползватели на Географска информационна система ще бъдат служителите и гражданите на Община Пловдив. Това означава, че административната и финансовата тежест рязко ще бъде намалена. По план, дигитализацията на общинските дейности и услуги трябва да бъде направена за 2 години. Към момента на обявяването на процедурата финансирането за изпълнението на дейностите не е осигурено. Договорът с избрания изпълнител ще бъде сключен под условие и ще е с отложено изпълнение. Изпълнението договора, съответно срокът за изпълнение на услугите, ще започне да тече след потвърждение от възложителя за осигурено финансиране и представяне от изпълнителя на определената гаранция за изпълнение. Предвижда се финансиране от национален/общински бюджет. Прогнозната стойност от 16 666 666.67 лв. без ДДС е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на предвидените дейности и оферти. |