Сигнал: Взе ми парите, но не ми даде нов! Докога?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 21:01 / 16.12.2024Коментари ()2412
© Plovdiv24.bg
Снимката е илюстративна
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да съобщи за поредния случай, свидетелстващ за порочна практика в масовия градски транспорт. Сигналът е изпратен и до зам.-кмета по транспорт, до ОКТ Пловдив, до фирма "Меритранс" ЕООД:

"Здравейте. След като някои от превозвачите с нарушения бяха премахнати и в навечерието на пускането на електронната система, пловдивчани се надяват на леко подобряване на услугата, наречена "градски транспорт". 

Но в разрез с надеждите им отново се натъкваме на своеволията на шофьорите в часовете след работно време, когато няма кой да ги контролира.

На 11.12.24, в линия 4 (кола номер 6290) в 21.10 часа на спирка 90, в автобус тип "щъркел", шофьорът ми предостави доволно използван и смачкан билет. След като попитах няма ли по-използван от този, не ми беше даден нов, но парите ми бяха взети. Следват още нарушения като подминаване на спирки, явно шофьорът искаше да се прибере по-бързо, а чакащите на спирката граждани "кучета ги яли"?!

С такива ли кадри градският транспорт очаква са подобри услугата си?

И още един въпрос - при преминаване към електронна система общината смята ли да запази нерегулираните жълти хартии, вместо да предоставя билети от система със дата и час, които не могат да бъдат препродавани регулярно?"


Още по темата: общо новини по темата: 366
08.12.2024 »
06.12.2024 »
05.12.2024 »
04.12.2024 »
04.12.2024 »
16.11.2024 »
предишна страница [ 1/61 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Signal-Vze-mi-parite-no-ne-mi-dade-nov-Dokoga-2377305
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.