Клиентка на "Билла" в "Марково Тепе": Бях безпомощна и унизена | ||||||
| ||||||
Така наша читателка започва сигнала си до редакцията ни. И обяснява: Искам да изразя своето дълбоко възмущение и огорчение от изключително унизителното и недопустимо отношение, което срещнах в магазин "Билла" в мол "Марково Тепе" в Пловдив. При влизане в магазина поставих багажа си в локър за багаж и зададох код за заключване. Малко по-късно установих, че шкафът не се отваря. Потърсих съдействие от охраната, но той категорично отказа да ми помогне. Затова се обърнах към управителката, очаквайки разбиране и съдействие. Вместо това тя реагира с изключителна грубост, повишавайки тон и буквално крещейки по мен, че съм забравила кода. Обясних ѝ, че не съм забравила кода и че ситуацията е причинена от технически проблем. Тя обаче продължи да се държи нападателно, като заяви, че трябва да си записвам кода друг път. Чувствах се напълно безпомощна – не можех да си взема багажа, а в същото време трябваше да търпя това унизително отношение. Въпросната управителка дори не се опита да скрие пренебрежението си. Докато аз стоях разстроена, тя ме игнорираше, като заяви, че провежда "важен разговор". Оказа се, че този "важен разговор“ представляваше обикновени смехове и закачки, докато аз продължавах да чакам. Когато най-накрая реши да се заеме с проблема, тя самата не успя да отвори шкафа в продължение на няколко минути. И въпреки всичко, така и не получих извинение за грубото и унизително отношение. Тук се питам – на такива агресивни и невъзпитани хора ли поверявате ръководни позиции във вашите магазини? Да с
Към този унизителен инцидент се добавя и още един сериозен проблем. "Билла" рекламира промоция за клиенти над 65 години – от понеделник до сряда, от 9 до 11 ч., всички продукти трябва да се предлагат с 10% отстъпка. Като клиент, който попада в тази възрастова група, попитах управителката за въпросната промоция. Вместо съдействие, тя ми отговори с подигравателен тон: "да си гледам работата“ и добави, че "такава промоция тук няма“. Това не е просто лошо обслужване – това е демонстрация на пълно пренебрежение към клиентите и нарушаване на дадени обещания. Убедена съм, че фирма като "Билла" трябва да се отнася с уважение към своите клиенти и да се придържа към рекламите и обещанията, които дава. Прилагам към този мейл и въпросната реклама, която бихте могли да намерите и на техни уебсайт. Поздрави и ви благодаря предварително за съдействието. |