Искат промяна в методиката на финансиране на превозвачите в града | ||||||
| ||||||
Според думите му, еднаквото общинско финансиране на превозвачите в града, не е правилно. На пресконференцията на фирмата, станаха ясни и резултатите от изследване на мнението на потребителите за състоянието и подобряване на качеството на обслужване на автобусните линии на "Хеброс Бус" в града. 71% от анкетираните общо 840 пътници в периода от 09 - 20 май 2011 г., отговарят, че са доволни от транспортната услуга, предоставена от превозвача, в пиковите часове. Като един от най-важните измерители на качеството на обслужването е хигиената в автобусите. По този критерий, отговорите на анкетираните са единодушно положителни. За линии 4, 93, 24, 22, 15, 7 липсва отрицателна оценка при оценяването на чистотата. Очаквайте подробности! Искат промяна в методиката на финансиране на превозвачите в града |