Увеличават се жалбите на пловдивчани към лоши стоки и некоректни услуги
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:15 / 10.07.2011Коментари ()1638
© Plovdiv24.bg
Тенденция към увеличаване на жалбите и сигналите от потребители се забелязва през последните месеци в Пловдив. Това съобщи Таня Димитрова, директор на Регионалната дирекция на Комисия за защита на потребителите (КЗП) за областите Пловдив, Пазарджик, Смолян, Хасково, Кърджали и Стара Загора.

През месец юни са подадени 198 жалби и сигнали от потребители на стоки и услуги. Рекламациите най-често са свързани с проблеми при закупуването на черна и бяла техника, гаранционните условия и сервизното обслужване.

Продължават и жалбите срещу мобилните оператори и закупените мобилни апарати. За миналия месец инспекторите на Комисията за защита на потребителите в Пловдив са извършили 481 проверки, а съставените актове за констатирано административно нарушение са средно 9.5 % от общия брой на проверките, уточни Димитрова. През първия летен месец са направени 402 проверки по Закона за защита на потребителите и 79 проверки, свързани с разпоредите в Закона за туризма.

Източник: Радио "Фокус"


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Uvelichavat-se-zhalbite-na-plovdivchani-kum-loshi-stoki-i-nekorektni-uslugi-269440
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.