Анкета: Обслужването в "Централен" е на високо ниво
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:11 / 18.08.2011Коментари ()1865
© Plovdiv24.bg
От началото на мандата кметът на район ,,Централен" г-жа Райна Петрова е насочила своята дейност към максимално прозрачно управление и подобряване на административната дейност и обслужването на гражданите (физическите и юридическите лица). Една от дейностите в тази връзка е възможността, чрез попълване на анонимна анкетна карта всеки посетител да изрази своето мнение. През шест месеца те се обработват от служители на администрацията, а получените резултати са достъпни за всички и въз основа на отговорите се вземат конкретни мерки.

Две трети от гражданите, които ползват административните услуги в район "Централен", одобряват предоставянето на тези услуги по електронен път, едва 25 % не дават своето одобрение. Това показва изследването на общественото мнение за организацията на административното обслужване в район Централен", Община Пловдив, проведено в периода февруари - юли тази година.

На въпроса: "Упражняван ли е върху вас корупционен натиск",  респондентите категорично отговарят, че върху тях не са правени опити и не е упражняван корупционен натиск в работата им с администрацията на района.

80 на сто от гражданите са доволни от това, че желаната от тях услуга е извършена в срок.
Сред целите на изследването е да се определи каква е удовлетвореността на гражданите от работата на администрацията по предоставянето на услуги и информация; доколко физическите и юридически лица са запознати с тези услуги и процедурите по тях, да се предотвратят корупционни практики, да се проучат мненията и предложенията на гражданите. Освен това анкетата дава информация относно качеството на услугите - време, цена, информация и дава възможност.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Anketa-Obsluzhvaneto-v-Centralen-e-na-visoko-nivo-280039
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.