Средно по 20 сигнала от недоволни граждани постъпват седмично на горещите телефони на "БДЖ - Пътнически превози"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:38 / 18.08.2011Коментари ()3061
© Plovdiv24.bg
Средно по 20 сигнала от недоволни граждани постъпват седмично на горещите телефони на "БДЖ - Пътнически превози" от обслужването в Пловдив. Това съобщи на пресконференция Георги Иванов, управител на "Пътнически превози".

Сигналите са от различно естество - за не даване на информация, заблуда, неприветливо отношение от бригадата във влака, закъснение на влакове и др. Един човек, който влезе в гарата е нормално да бъде посрещнат приветливо и да му бъде дадена нужната информация, каза Методи Христов, управител на "Пътнически превози" отскоро. По думите му, това са съществени неща и трябва да бъде обвързан труда на работещите в системата със заплатата, която получават. 

В момента се обмислят всякакви системи за оценка на положения труд от служителите в администрацията на БДЖ, която предстои да бъде силно редуцирана, за сметка на специалистите. За оценката на труда на служителите е важна на 100% и постъпващата информация и сигнали от граждани, клиенти на холдинга. Въпреки проблемите отношението към клиентите е различно на различни места в страната. Във Варна, например, обслужването е на ниво, но в Пловдив не се работи добре, са установили от ръководния състав на холдинга. Има какво да се свърши в това отношение. По думите на Методи Христов у нас все още реформата в БДЖ върви трудно. Липсва отношение на добър стопанин към всичко, което се прави. Тоалетните наистина са в окаяно състояние почти навсякъде, но има и много ремонтирани тоалетни, ""които май отново плачат за ремонт", каза Христов. Реформата не е реформа само на ръководния състав и на мениджмънта, а и вътре в нас. Всяка не ангажираност и безстопанственост е недобро, апелират от БДЖ. 

"Холдинг БДЖ" ЕАД изнесе резултатите от извършените от ръководството проверки на работния процес и условията на труд в Поделенията за пътнически и товарни превози в Пловдив.

Източник: Радио "Фокус"


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Sredno-po-20-signala-ot-nedovolni-grazhdani-postupvat-sedmichno-na-goreshtite-telefoni-na-BDZh-Putnicheski-prevozi-280210
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.