Община Пловдив проучва имиджа на града като туристическа дестинация
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:03 / 03.07.2012Коментари ()1697
© Plovdiv24.bg
Общинско предприятие "Туризъм", чрез своите Туристически информационни центрове, стартира масово анкетно проучване сред туристи и граждани в Пловдив. Проучването започна на 11 юни 2012 и ще продължи до края на септември. Мненията се събират от 10 технически сътрудници, които работят в ОП "Туризъм" по "Регионална програма за заетост в Община Пловдив" на Министерство на труда и социалната политика.

Анкетите са два вида: за туристите в Пловдив - на български и английски, и за гражданите на града. Проучването се провежда с цел да се установи мнението и на двете групи и тяхното възприятие за града като туристическа дестинация. По този начин ОП "Туризъм" се стреми да определи имиджа на Пловдив и да дефинира брандовата му идентичност.

Пространството пред туристическия център до Централна поща, районът около Римския стадион, музеите и галериите в Пловдив, хотелите, двата мола, Централна гара и летище "Пловдив" са базисните места за анкетните проучвания.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Obshtina-Plovdiv-prouchva-imidzha-na-grada-kato-turisticheska-destinaciya-363762
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.