Летище "Пловдив" проверява качеството на обслужване чрез анкета
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:19 / 11.01.2013Коментари ()3398
©
Ръководството на летище "Пловдив" реши да проучи мнението на пътниците за качеството на обслужването. В терминала на аеропорта са монтирани нови табели, които подканят пасажерите да споделят своите впечатления. За да се улесни комуникацията, в сайта на летището е поместена анкета, която още по-подробно отразява качеството на обслужване в различните звена - чек-ин, сигурност, търговски обекти, хигиена, усещане за безопасност и отношение на персонала.

"Искаме да получим обратна връзка от пътниците, за да се подобри качеството на работа в звената, в които има пропуски", коментира директорът на летище "Пловдив" Дойчин Ангелов

Данните от анкетата ще бъдат систематизирани и обобщени. През последните три години броят на пътниците, които минават през пловдивското летище, е увеличен три пъти, защото то се оказва стратегическа точка между спа дестинациите, зимния туризъм и общините от Южен Централен район. 



Още по темата: общо новини по темата: 482
16.11.2024 »
02.11.2024 »
11.10.2024 »
10.10.2024 »
07.10.2024 »
25.09.2024 »
предишна страница [ 1/81 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Letishte-Plovdiv-proveryava-kachestvoto-na-obsluzhvane-chrez-anketa-407759
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.