Денонощен телефон за жалби в район "Северен"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:30 / 20.05.2008Коментари ()1578
©
Денонощна телефонна линия приема от десетина дни всички сигнали, жалби и оплаквания на гражданите в район „Северен", съобщиха от администрацията. По около десетина ефективни сигнала постъпват на ден на телефон 95 37 15, съобщи зам.-кметът на района Стефан Дедев.

След селекция на обажданията, служители на кметството проверяват на място подадените сигнали и работят за решаването на проблема.

Най-честите оплаквания на жителите от района са свързани с чистотата, дупките по улиците, уличното осветление и благоустрояването на района, поставянето на пейки, облагородяването на градините и зелените площи, каза Дедев. Нека гражданите ни сигнализират за всички нередности своевременно, за да можем да предприемем и адекватни действия, призовават от районната администрация.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Denonoshten-telefon-za-zhalbi-v-raion-Severen-44377
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.