Пореден пловдивчанин негодува от EVN заради спрян ток | ||||||
| ||||||
Пловдивчанин се оплака в редакцията на Plovdiv24.bg от действията на електроразпределителното дружество ЕВН. Ето точно за какво става дума: Платихме сметката, както и такса за включване от 19 лв. Тъй като 2 часа след плащането все още нямахме ток, се обадихме, за да разберем какво става. От ЕВН ни отговориха, че токът ще ни бъде пуснат до 24 часа след плащането. Възможно ли е това? Попитахме ги колко трябва да заплатим, за да го пуснат още днес, а те отговориха, че таксата за бързо пускане е 36 лв. Законно ли е това нещо, което правят? Моля ви отговорете ми. Съсипаха целия народ! Репортер на сайта се свърза с пресслужбата на ЕВН, откъдето заявиха: "Да, в момента тече публична дискусия дали тази такса да отпадне изцяло, но все още няма взето такова решение. Опитваме се възможно най-бързо да пуснем електрозахранването на абонат, на когото то е било спряно, но срокът наистина е до 24 часа след плащането на сумата от 19 лева. Има и експресна услуга, която е по-скъпа и която ни задължава да възстановим тока в рамките още на същия ден". |
Още по темата: | общо новини по темата: 271 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/46 ] следващата страница |