Пак неразбории с автобус на масовия градски транспорт в Пловдив | ||||||
| ||||||
За поредна неразбория в масовия градски транспорт на Пловдив пише наш читател. Вижте писмото, получено на редакционната поща на Plovdiv24.bg, което публикуваме без редакторска намеса. Надяваме се отговорни служители на фирмата-превозвач да се самосезират за случая. На 11.11.2013 (понеделник) в 20:25 часа чаках както обикновено след работа автобус номер 36 на спирката срещу бензиностанция "Шел" - Мария Луиза. След като видях приближаващия ме автобус, заедно с още един човек на спирката, отидох на ръба на тротоара, готов да се кача. В този момент обаче видях как рейсът няма никакво намерение да отклони и спре и продължава да се движи в средна лента. Слязох на платното и ръкомахайки на шофьора, успях да привлека вниманието му, при което рейсът с регистрация РВ 5860 РА спря в средна лента, по средата на булеварда и отвори врати. Отвътре с ясен жест, шофьорът учудено ми поиска обяснение, защо съм махал. При качването ми в рейса попитах докога ще продължава тази порочна практика автобусите от линия 36 на фирма "КЗТ-Златанови" да подминават конкретно тази спирка, без дори да намалят скоростта? Нека припомня, че това е задължение на шофьорите, все пак си има установени спирки! В отговор на въпросът ми, получих викове, обиди и заплахи за саморазправа, както и да бъда свален от шофьора на рейса. Конкретно обясних, че това няма как да се случи и държа услугата, за която плащам 1 лев, да се извършва коректно. Защото това не е единичен случай, а пети по ред със същия сценарий за линия 36 за тази спирка в рамките на месец. Продължи арогантното поведение на шофьора на рейса, която беше жена. След доста разправия аз казах, че ще подам жалба, защото не може да продължава подобно нещо, на което ставаме свидетели всеки ден! Предполагам има още десетки други безработни хора, които биха изпълнявали съвестно задълженията си в работата на шофьори в градския транспорт и не е нужно да се толерира простащината и да се държат на работа хора, които не си вършат работата.Подобни хора трябва да бъдат уволнявани дисциплинарно. За това ли плащаме скъпите билети? Това ли е европейският манталитет, към който се стремим? Докога ще си затваряме очите пред подобни ежедневни проблеми?... Да, защото това е проблем!!! Проблем на всеки един от нас и не бива да си мълчим за това! Къде са, питам, контролните органи, следящи за качеството но обслужването в един такъв момент и няма ли най-накрая да се самосезират и да влязат във функциите си? Дано отговарящите органи си направят труда да обърнат внимание на десетките подобни писма от възмутени хора и най-накрая да се превърнем в истинска модерна европейска държава,не само на хартия! Благодаря предварително за отделеното време да прочетете писмото ми! |
Още по темата: | общо новини по темата: 360 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/60 ] следващата страница |