Рекламират Пловдив като туристическа дестинация с 850 000 лв. | ||||||
| ||||||
Съветници от опозицията в лицето на Слави Георгиев от НИЕ и Вихра Ерамян от "Обединение за Пловдив" попитаха защо в предходните три години за реклама са разходвани по 300 хил. лв., а сега се искат 850 хил. лв. Пред общинските съветници шефът на ОП "Туризъм" Петър Лазаров обясни, че за първото шестмесечие на тази година се отчита ръст на туристите е с 13% спрямо миналата година, а приходите от туристически данъци са се вдигнали с 25 на 100. Реализираните нощувки са с 20% повече. Освен това Лазаров коментира, че сумата трябва да се гласува сега, за да може да се направи най-ефективната рекламна кампания, която да се проведе в края на зимата или началото на пролетта. Така в крайна сметка с 27 гласа "за", 15 "против" и 5 "въздържал се" бе прието сумата за реклама да е 850 хил. лв. |