© Plovdiv24.bg | | Според британски доклад, който подробно изследва устната хигиена на българите и развитието на денталната индустрия у нас, българите не си мият зъбите. Проучването е на UKPRwire, социологическа организация, която разследва и анализира различни национални пазари и предлага данните на журналисти и корпорации, които искат да стъпят на местния пазар или да планират разрастване според настоящото състояние и тенденция на търговията.
Според данните на UKPRwire, нашенците смятат, че миенето на зъби с четка и паста е напълно достатъчно за поддържане на устната хигиена. Те почти изцяло пренебрегват продукти като конец за почистване на зъбите, освежители за уста и вода за жабурене. За българите това са префърцунени, скъпи и ненужни неща, без които те могат да минат. Анкетираните компании признават, че едва през последните години бавно и плахо са започнали да рекламират продуктите си, представяйки ги като лечебни за заздравяване на венците и премахване на плаката. Според доклада предимно хората в големите градове и младежите са потребители на денталните продукти за хигиена. Те са и хората, които най-много се грижат за здравето и външния си вид.
Източник: в. "Монитор" |