Инициативата на вестник "24 часа" е чисто алтруистична кампания, заяви Росен Янков
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:48 / 29.03.2005Коментари ()1700
©
Контраударът на издателите от Асоциация на българската книга се очакваше. Те смятат, че с инициативата, която вестниците “24 часа” и “Дневен труд” започнаха днес като подаряват произведението на Умберто Еко “Името на розата” ще подбием книжния пазар. Това обаче изобщо няма да стане. Това заяви в предаването “Здравей, България” на Нова телевизия Росен Янков-заместник-главният редактор на вестник “24 часа”. Той допълни, че 30 книги, които излизат в продължение на 30 седмици в никакъв случай не могат да подбият книжния пазар у нас, тъй като в страната ни седмично се издават много повече от 30 заглавия. “Това е чисто алтруистична кампания, целяща насърчаването на четенето у нас. Всички книги са издавани у нас, няма непознати заглавия”, допълни Росен Янков. По данни на издателите във всички европейски държави, в които кампанията е била проведена, се забелязва както увеличение на приходите на издателите, така и действително нарастване на интереса към книгата като четиво. “Името на розата” е академична литература, която е била четена главно през 80-те години от хора, на които работата им е била именно това-да четат книги. Ето защо в рекламната кампания ние потърсихме лица, които може и да не са я чели. Оказа се обаче, че и те я познават, защото за академичните среди тя отдавна е Библия”, подчерта заместник-главният редактор на “24 часа”. информацията е на Focus news.


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Iniciativata-na-vestnik-24-chasa-e-chisto-altruistichna-kampaniya-zayavi-Rosen-Yankov-5558
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.