Горещият телефон 0800 15 125 е звено за бързо реагиране
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:37 / 23.10.2008Коментари ()2232
© Plovdiv24.bg
Пометено, дезинфекцирано, ароматизирано, измито, бляскаво е стълбището на бетонния мост. Шест служители на "Чистота" бяха "командировани" по спешност, за да излъскат въпросното стълбище. Поводът - сигнал на гражданка на горещия телефон на кмета 0800 15 125. Славчо Атанасов веднага разпоредил да се вземат нужните мерки, за да се изчисти мръсотията там.

"Апелираме към гражданите да използват горещия телефон за сигнали, за да можем да облагородим града", каза отговарящият на телефона Борислав Инчев за Plovdiv24.bg. Всеки ден след 12 часа сигналите отиват при кмета и той реагира мигновено. Иска се обаче всеки да застане със своето конкретно име и адрес. Не се приемат анонимни сигнали, уточни Инчев. Обикновено сигналите са конкретни и подсказват на общинското ръководство за много проблеми, които могат да бъдат решени. Най-често става въпрос за уличното осветление, лошото състояние на паркове, дупки по улици и тротоари. Наскоро, както Plovdiv24.bg информира, по сигнал на гражданка, претърпяла инцидент, кметът е разпоредил проверка на улични табели и знаци. По друг сигнал на ул. "Славееви гори" е изградена маркировка на пешеходна пътека тип зебра, обезопасяваща движението до намиращите се в близост училище и детска градина. Мерките, които се вземат, са мигновени. Ако не става въпрос за проблем от частно-правен характер, той се решава до дни.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Goreshtiyat-telefon-0800-15-125-e-zveno-za-burzo-reagirane-63667
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.