Новината за предстоящото откриване на МОЛ "Марково тепе" предизвика доста сериозен интерес сред пловдивчани. Само в Plovdiv24.bg новината бе прочетена от над 47 000 човека.
С какво новият МОЛ предизвиква такъв интерес?
На първо място са новите марки, които стъпват в града ни. От МОЛ-а обявиха официално, че част от тях вече са ясни. Сред тях са Terranova, LC Waikiki, CCC, Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Clarks, Geox, Carducci, Original Marines, Yves Rocher и много други.
Освен с модни магазини, молът ще разполага и с голям детски център, фитнес зала, супермаркет, сладкарница и зона за бързо хранене. За пръв път в Пловдив ще отворят врати и ресторант от веригата Victoria, както и Kино Арена, чиято IMAX зала ще предложи на зрителите едно несравнимо киноизживяване.
Паркингът ще разполага с над 600 места, разположени на 4 подземни нива, като се предвижда изграждане и на открит паркинг. Главен изпълнител на обекта е G.P. Group LTD., а водещ архитект е арх. Илиан Илиев от студио Planning.