Пловдивчанка: Почувствах се много унизена в "Кауфланд"! | ||||||
| ||||||
Тук има: Пловдивчанка се почувства унизена в магазин "Кауфланд". Това разказа самата тя за Plovdiv24.bg. Каква е нейната история? Публикуваме я без редакторска намеса: Влязох с детска количка и бебе на една годинка с идеята да си купя някои неща от промоционалната брошура около 18 часа. Взех дезодорант, който вече беше със сменена цена, другите продукти изобщо липсваха и затова оставих въпросния дезодорант на произволно място. На касите помолих клиенти да мина, защото нямам покупки. На изхода обаче бях догонена от охрана за проверка на багажа. Вкараха ме в стая във входа на тоалетните и на въпроса защо съм там, ме попитаха дали съм взела нещо от магазина. Отговорих, че не излизам с нищо от там, обясних за това, което съм оставила. Последва едва ли не разпит защо и къде съм го оставила, аз настоявах да проверят багажа ми, включително и детската количка - явно бяха решили, че съм скрила нещо там. Проверка обаче нямаше, двамата служители само питаха къде съм оставила дезодоранта. Единият реши, че ще отиде да го търси, дали е на мястото, където казвам. През това време аз с детето и другият служител, който през цялото време гледаше в земята, седях като някакъв престъпник в една стая. След това ме накараха да вляза отново в магазина - естествено под охрана, и да им покажа точното място. Естествено прословутият дезодорант си беше точно там, където съм го оставила, трябваше да им го дам! Следва ухилване от страна на двамата служители - извинявам се за израза, но по-точна дума няма! Попитах няма ли поне да се извинят и последва ново тъпо ухилване и някакво извинение от сорта на "Моля, да ни извините за причиненото неудобство". Ето как аз с бебешка количка се оказах крадла, без да съм взела нищо само защото явно следят майките с детски колички. Възмутена съм от некадърността и некомпетентността на тези така наречени служители на охраната в "Кауфланд". Ето как един нормален българин влиза да си пазарува във верига магазини "Кауфланд", а си излиза крадец - наистина се почувствах много унизена. Това е за моето неделно и последно пазаруване в "Кауфланд". Съжалявам, че изобщо не съобразих да потърся управителя на магазина. Можете да публикувате историята ми - това вероятно се случва и с други хора. Благодаря! |
Още по темата: | общо новини по темата: 63 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница |