Обясниха защо част от бул. "България" в Пловдив стана "синя зона"! | ||||||
| ||||||
"Нека се държим като управници на втория по големина град в България, трябва да носим отговорността за това. В Милано, в Париж хората имат стриктен режим на паркиране, ако искаме да вървим към Европейска столица на културата, трябва да осъществим тази политика", категорична бе тя и подчерта, че има и много алтернативи на предвижване - пешеходни зони, градски транспорт, велоалеи. Ташкова изтъкна и един неочакван аргумент в подкрепа на разширяването на зоната - това влиза в услуга на туристите, осигурявайки достъп до културни и исторически обекти. "При предишния кмет Славчо Атанасов освен да откриваме санитарни обекти, никой не очакваше толкова туристи", контрира го Ташкова. В последствие ресорният кмет Златин Велев обясни връзката между "синя зона" и туристите. А именно - бул. "България" е в непосредствена близост до пешеходния мост и е удобно за идващите от София и магистралата да оставят автомобилите си и да започнат своята пешеходна обиколка точно от бул. "България", защото зоните в абсолютния център са много натоварени. Заплащането там ще става чрез паркомати. В "синя зона" се включват още и: ул. "Никола Петков", ул. "Иван Андонов", ул. "Захари Стоянов", ул. "Йоаким Кърчовски", ул. "Йордан Йовков", ул. "Леонардо да Винчи", ул. "Петър Парчевич", ул. "Димчо Дебелянов", ул. "Георги Раковски" и ул. "Щросмаер". Това са все улици около ул. "Капитан Райчо" и бул. "Руски", предизвикващи блокаж на улици, тротоари и гаражи заради водачи, търсещи безплатни места за паркиране. |
Още по темата: | общо новини по темата: 267 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница |