От началото на октомври 2008 г. EVN Bulgaria работи с нова телефонна централа, която предоставя на клиентите на дружеството достъп до всеки сътрудник чрез автоматично входящо избиране на неговия кратък телефонен номер. Сега ЕВН България Електроразпределение стартира процес по интегриране на своите Клиентски Енергоцентрове (КЕЦ) към новата централа. Така клиентите ще имат по-лесен достъп до всички 39 КЕЦ на територията на дружеството в Югоизточна България. Включването на КЕЦ към новата телефонна централа ще протича на етапи в периода от декември 2008 г. до края на 2009 г. Всеки КЕЦ ще получи един вътрешен номер, който клиентите ще могат да набират, след като се свържат с универсалния телефонен номер 0700 14 500. Този универсален телефонен номер клиентите могат да използват и за свързване със сътрудник на дружеството.
От 23.01.2009 г. към новата телефонна централа се включва КЕЦ Асеновград. Благодарение на централата клиентите ще могат, след свързване с номер 0700 14 500, да набират КЕЦ Асеновград с един вътрешен номер 20511. За абонатите на БТК обаждането на универсалeн телефонен номер 0700 14 500 е на цената на един градски разговор. Всички останали абонати на стационарни и мобилни оператори заплащат цялата стойност на телефонния разговор според тарифния си план.
Напомняме, че EVN Bulgaria продължава да е денонощно на разположение за своите клиенти и на другите два свои универсални телефонни номера:
• за аварии 0700 1 0007 • за информация 0700 1 7777.
|