CNN рекламира Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:22 / 30.11.2017Коментари ()7381
©
Журналистическо видео на CNN показва Пловдив и България като перфектен избор за туристическа дестинация. Рекламата е част от международна кампания на Министерството на туризма, осъществена съвместно със световния новинарски канал CNN, Travel Channel, National Geographic и Eurosport. Освен 30-секундни телевизионни клипове и онлайн формати в дигиталните канали на медиите, кампанията включва три 60-секундни видеа в телевизионната и онлайн мрежа на CNN. 

Те представят красотата на България пред чуждестранните туристи и целят да засилят интереса им към богатото ѝ културно и историческо наследство. Материалите са посветени на Пловдив, София и едни от най-посещаваните забележителности в страната - Седемте рилски езера и Рилския манастир. 

Пловдив е представен като уникален туристически маршрут, а клипът за него дава възможност на потенциалните туристи "да се разходят" из малките улици на Стария град. Подчертано е богатството на културната и фестивалната му сцена, естествено вписани в местните архитектурни и археологически забележителности. Кампанията допълва положителния имидж на Пловдив като бранд и предпочитана туристическа дестинация. 

60-секундните клипове, които са част от поредицата "60-second vacation", впечатляват с природни обекти и разнообразни предложения за неповторими изживявания в България. Цялостното промотиране на Пловдив като Европейска столица на културата е част от партньорството между Общинска фондация "Пловдив 2019" и министерството на туризма.




Още по темата: общо новини по темата: 965
04.10.2024 »
09.09.2024 »
05.09.2024 »
04.09.2024 »
04.09.2024 »
25.08.2024 »
предишна страница [ 1/161 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/CNN-reklamira-Plovdiv-761452
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.