Още две изложения в програмата на панаира | ||||||
| ||||||
По искане на фирмите производители "БГейт" ще се провежда през март, заради предстоящото зареждане на магазините за пролетно-летния сезон и абитуриентските балове. Така в най-подходящия момент ще представят новите български колекции, в които са отразени световните тенденции, демонстрирани на ревютата в модните столици през есента и зимата. Освен мода, изложението показва машини, услуги, спомагателни материали. Това дава шанс на фирмите от бранша да намерят подходящи доставчици, за да предложат по-гъвкави цени и по-високо качество на пазара. Международната специализирана изложба за опаковки, машини, материали и рециклиране BALKAN PACKAGING ("Балкан пакиджинг") също вече ще е с пловдивски адрес, след като организаторите от "Виа експо" избраха за домакин панаира. Досега тя се провеждаше през ноември в София, но се мести в Пловдив от 2 до 5 юни заради Международната изложба за печатна комуникация "ПринтКом", която е по същото време. BalkanPackaging е единственото в България специализирано бизнес събитие в опаковъчния бранш. То демонстрира най-модерните машини за производство на опаковки, за опаковане на хранителни, фармацевтични, козметични, химически, промишлени, технически и други продукти, нови материали и аксесоари, контролно-измервателна апаратура, рециклиране и логистика. Акцентът на тазгодишното издание ще е браншът рециклиране. Обогатяването на програмата на Международен панаир Пловдив с две нови изложби се случва по време, когато в Европа се отменят прояви заради кризата. Например "Риид Екзибишънс" взе решение да не провежда Business Continuity Expo в Лондон, отпадна и ежегодният Международен автомобилен салон на Fira de Barcelona, съобщи Международната асоциация на изложбената индустрия UFI. |