Сметките са паднали, хората са доволни, отчитат от австрийската фирма
Само 0,04% от всички подадени жалби през февруари се отнасят за януарските сметки, съобщиха днес от ЕВН. Към днешна дата в резултат на извършени проверки е регистрирана основателност само на 18% от тях. Тези данни дават основание на EVN Bulgaria да смята, че процесът на отчитане и фактуриране на консумираната електроенергия е коректен и протича по установените в дружеството стандарти.
Данните на дружеството показват също така, че средната януарска фактура през 2009 година е с 4 лева по-ниска от тази през 2008 година, въпреки по-високите цени на електроенергията, влезли в сила от 1 юли 2008 година.
"През февруари тази година бе постигнат своеобразен рекорд по отношение на информацията, която Центърът е подал към своите клиенти", коментира Жанет Стойчева, ръководител отдел Център за връзка с клиенти. "Към националните номера на дружеството са постъпили 100 529 обаждания. 34506 клиенти са ползвали активно новата услуга за автоматична проверка на сметка на тел. 0700 1 7777 (след набиране се натиска 1 и се въвежда ИТН), а 89,42% от останалите клиенти са били консултирани относно фактура, липса на захранване или са получили информация за други услуги".