Пловдивчанка: Унижение и гавра от "Виваком", вижте как източват парите на хората! | ||||||
| ||||||
Обадих се един път, стоях на линия 9 минути, като през това време ми точеха пари, накрая затворих, защото не можах да издържа на напрежението и още повече - унижението от "Виваком"! След час отново се обадих, но... оператор вдигна и ми каза, че трябва да ме свържи с технически отдел. И така, останах на линия да чакам, но никой не отговори от този отдел! Отново 10 минути източване на пари. Изчаках да мине малко време и опитах трети път да се свържа, отново ме държаха на линия 9 минути и отново от този отдел никой не отговори. Сметката ми за плащане стана сериозна! Тъй като тази парола ми трябваше спешно за следващия ден - 9 октомври, се обадих за четвърти път през нощта в 2.00 часа. Чак тогава ме обслужиха. Уважаема редакция, това е недопустимо за оператор като "Виваком". И освен това е жива измама, наподобяваща тази на телефонните измамници! Намерили са си начин да източват пари от хората. Ще пусна и жалба до няколко институции, за да проверят гаврата от страна на този оператор. А Вас ви моля да публикувате гореизложеното, за да се спре по някакъв начин тази подигравка с хората на бедна България". |