Одобрявате ли тези съвети, свързани с градския транспорт в Пловдив? | ||||||
| ||||||
1) Първо - Центърът за градска мобилност и хората, които управляват градския транспорт, не може да работят с работно време от 8 до 17 часа от понеделник до петък и да искат всичко да е наред. Редовно в събота и неделя се пускат масово автобуси, които нямат системата за електронно таксуване и проследяване на таблата. Моето първо предложение идва тук: събота, неделя и на празници задължително да се пускат само автобуси, които са оборудвани с изцяло изправна система за чекиране на карти, за купуване на билети от автобуса и за проследяване на автобусите в реално време т.е. на таблото. И другата ми молба е да се гледат по-често GPS системите, защото много от автобусите понякога съкращават маршрута си, като пример ще дам автобусна линия 66, която от А12 преминава през "Детски свят" и съкращава редовно от маршрута си. 2) Второто ми, но доста важно предложение, на което изключително много държа, е смятаната изключително бързо на датата и часа. Вече всеки човек има телефон или часовник и може да погледне датата и часа. Не е необходимо изписването толкова дълго на датата и часа на таблото - т.е. те да се показват за не повече от 2-3 секунди. Друго важно нещо е да не се изписва по хиляда пъти крайната точка на всяка автобусна линия на таблото, защото така се губи време и когато човек иска да прекачи на дадена спирка, може да изпусне връзка или да изчака по-подходящия автобус. Т.е. както на автобусни линии 20 и 27 – изписва веднъж кв. "Коматево" след което да се изпише "Квартал "Коматево" – център". Много е дълго и то даже 2 пъти се повтаря от таблото. В София се движат изключително бързо надписите и дори на втория път, като се появят, системата ги реже! Направете го бързо движението или го прекратете. Някои от надписите са безкрайно дълго. Ясно е че в кв. "Коматево" спира на центъра, не спира в началото. Някои от автобусните линии от таблото трябва да се коригират. Например автобусна линия 11 и 116 – Митница, след това "Митницата – Обръщалото", хората знаят къде точно е Митницата, това "обръщало" е напълно излишно! Автобусна линия 11 ходи до "Биомашиностроене", каква е логиката да се изписва "Бензиностанция Еко" – колко много бензиностанции има в града!!! На автобусна линия 44 изписва "Устрем – ПУ" на автобусна линия 18 и 26 го имаше този проблем трябва да се коригира и да пише както на автобусна линия 4 – ПУ – нова сграда. На автобусна линия 17 се изписва ул. "Христо Ясенов", ако не знаеш, че линия 17 ходи до кв. "Прослав", е абсурд да се сетиш къде точно се намира конкретната улица. Нека само по веднъж да се повтаря този надпис и то да се случва бързо – да се увеличи скоростта на текста! 3) Трето, нали от община Пловдив бяха заявили, че ако даден автобус не може или не иска да се включи в системата, от Центъра за градска мобилност могат да го включат - защо не го правят? 4) Четвърто, искам да попитам, защо на определени автобусни спирки има електронни табла с по-голям брой секции, отколкото автобуси минават оттам, а има спирки с по-повече от 4 автобуса, а с по 1 секция. Пример за спирка 352 - "Тракия" блок 204 таблото има 1 секция, а през него преминават 5 автобуса, а на спирка 82 – "Тракия" блок 208 преминават 2 автобуса, а секцията на автобусите е 3? Мога да ви дам много примери за такива табла в града, това трябва да се коригира. Когато автобусите през спирката са 1 или 2 – да се използва табло с 1 секция, когато са 3 или 4 – табло с 3 секции, а когато са 5 и над 5 – с 5 секции и да се сменят бързо. Считам, че като за начало тези препоръки и въпроси от община Пловдив трябва сериозно да помислят и да действат, защото търпението на пловдивчани, считам, че доста отдавна е започнало да се изчерпва! |
Още по темата: | общо новини по темата: 1113 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |